BFSE – B2B Buy Social Future of Social Economy!

Še neodkrite možnosti za sodelovanje med klasičnimi podjetji in organizacijami socialne ekonomije (SE) so lahko odločilne za uresničevanje dvojnega prehoda in hkrati za oblikovanje bolj trajnostnega in odpornega gospodarstva v EU. Organizacije SE so prepoznane kot ključni akterji pri razvoju krožnih vrednostnih verig zaradi svojega ekonomskega modela, ki temelji na uravnoteženju vidikov družbene in okolijske odgovornosti z dobičkonosnostjo, ki vse bolj ustreza interesom klasičnih podjetij, kar povečuje priložnosti za sistematično povezovanje vrednostnih verig.

Cilj projekta je okrepiti partnerstva med socialnimi in klasičnimi podjetji za izboljšanje trga za izdelke in storitve socialnih podjetij. Posebej se osredotoča na sektorje, povezane s krožnim gospodarstvom, kot so recikliranje tekstila, moda in ekološko oblikovanje. Razvija model usposabljanja in B2B dogodkov z namenom izboljšanja konkurenčnosti in poslovne zmogljivosti socialnih podjetij. Predvideni bodo poslovni sporazumi (med profitnimi in socialnimi podjetji, usmerjeni v povečanje novih dragocenih poslovnih odnosov) in priložnosti za usposabljanje (za spopadanje z novimi izzivi, s katerimi se mora soočiti sektor socialnih podjetij).


Projektno partnerstvo:

  • Diesis Network (Belgija),
  • Consorzio CGM (Italija),
  • Camera di Commercio Industria Artigia (Italija),
  • Fundacija za izboljšanje zaposlitvenih možnosti PRIZMA (Slovenija),
  • KNOF Zavod za kreativni razvoj Posavja (Slovenija),
  • Fundatia Alaturi dei Voi Romania (Romunija),
  • Stowarzyszenie na Rzecz Spoldzielni Socjalnych (Poljska).

Dobre prakse partnerskega sodelovanja med socialnimi in klasičnimi podjetji – Zbirka Buysocial B2B

V okviru projekta BFSE-B2B smo pripravili podrobno poročilo, katerega namen je z analizo nekaterih posebej pomembnih primerov poglobiti partnerstvo med podjetji, ki delujejo v socialni ekonomiji, in podjetji, ki delujejo v tradicionalni ekonomiji.

Analizirali smo zlasti tista podjetja, ki delujejo v socialnem gospodarstvu in imajo dolgoletna partnerstva z običajnimi podjetji: Urbike & Facq (Belgija), La Varappe & ONET (Francija), Naturgy (Španija), Ikea & I-Did (Nizozemska) in Goel (Italija).

V poročilu smo namenili prostor tudi analizi različnih preučevanih praks: njihovi zgodovini, od nastanka do razvoja, gospodarskemu in družbenemu kontekstu, v katerem so zrasle, ciljem, ki so jih dosegle, in ciljem, ki so si jih zastavile za prihodnost.

Več o dobrih praksah in projektu BuySocial najdete v našem POROČILU O DOBRIH PRAKSAH

Dogodki sodelovanja socialnih in klasičnih podjetij za trajnostno prihodnost:

  • Zavezništva za spremembe, 7. 2. 2024, GZS, Ljubljana >>>
  • Sodelovanje za družbeni učinek in trajnostno poslovanje, 12. 3. 2024, GZS, Ljubljana >>>
  • Znanje in veščine za uspešno sodelovanje – razvoj produkta, marketing in prodaja, 22. 4. 2024, GZS, Ljubljana >>>
  • BUYSOCIAL izložba: primeri drobrih praks, 17. 6. 2024, Mala tržnica, Maribor >>>

Nosilec projekta:
Diesis Network (Belgija)

Trajanje projekta:
1. 5. 2023 – 31. 10. 2024

Skupna vrednost projekta:
345.434,52 EUR

Vir financiranja:
European Innovation Council and SMEs Executive Agency (90%)