Učinkovito fasilitiranje spletnih učnih procesov v poklicnem izobraževanju in usposabljanju
Objavil m.karnicnik dne
Fundacija Prizma je v okviru Kariernega sejma 2023, ki je potekal 15. In 16. novembra v Mariboru, uspešno izpeljala predstavitev projektnih rezultatov v okviru projekta Erasmus+ “Fasilitacija za trenerje in učitelje poklicnega izobraževanja in usposabljanja”. Spletni program z elementi igrifikacije trenerjem in učiteljem PIU omogoča, da ustvarijo ugodno virtualno učno okolje, ki spodbuja interakcijo, sodelovanje in razvoj spretnosti udeležencev izobraževanja.
Karierni sejem 2023 v Mariboru, ki je na sejemski prostor pritegnil več kot 6.000 obiskovalcev, je izvajalcem izobraževalnih programov, delodajalcem in strokovnim institucijam ponudil odlično priložnost, da predstavijo svoje programe, aktivnosti in delovanje. Pridružila se jim je tudi Fundacija Prizma, ki je v okviru sejemskih aktivnosti predstavila projekt FaVET – Fasilitiranje za trenerje in učitelje poklicnega usposabljanja in izobraževanja ter njegove rezultate: spletni program usposabljanja, ki naslavlja 6 ključnih kompetenc spletnega poučevanja, ter z igro podprti izobraževalni orodji – Resno igro in Igro pobega. Namen predstavitve in pilotnega testiranja je bil učitelje, izobraževalce in druge deležnike seznaniti z razvitim programom in orodji, ki uporabnikom pomagajo metode poučevanja prilagoditi uporabi tehnologije in digitalnih orodij ter tako ustvariti ugodno virtualno učno okolje, ki spodbuja interakcijo, sodelovanje in razvoj spretnosti.
V okviru projekta FaVET, sofinanciranega s sredstvi EU iz programa Erasmus+, so partnerji iz šestih evropskih držav pripravili sodoben spletni program usposabljanja za trenerje in učitelje PIU, ki naslavlja 6 ključnih kompetenc spletnega fasilitiranja. Udeleženci spletnega usposabljanja imajo v okviru programa možnost preveriti razvitost lastnih kompetenc fasilitiranja in se na podlagi prepoznanih manjkov vključiti v katerega izmed 60 mikromodulov. Svoje znanje lahko preverijo s spletnimi testi ter z igro podprtimi izobraževalnimi orodji: Resno igro ter Igro pobega, katerih cilj je na zabaven način utrditi pridobljeno znanje.